معرفی شرکت فلزیاب ترو ویدو آلمان TERO VIDO

درباره ترو ویدو
ترو ویدو یو جی(LLC) یک سازمان و موسسه نوین و خلاق است که توسط مهندسین و متخصصین و باستان شناسان باتجربه رهبری می شود. ما شرکت خود را به منظور طراحی، توسعه و بازاریابی نسل جدیدی از وسائل جستجوگرژئو فیزیکی از جمله طلا یاب ها و فلز یاب ها، راداریاب زمینو نقطه زن های تصویری سه بعدی زمین تاسیس کردیم. این ایده تجارت ماست و ما افتخار می کنیم که قادریم از باستانشناسان،گنج یابان و مهندسین شهرسازی سرتاسر جهان در کارشان حمایت کنیم و به آنها در کشف و موقعیت یابی دقیق اشیای پنهان در زمین کمک کنیم.

فلزیاب تصویری ترو ویدو صنعتی
سالهای زیادی پژوهش و آزمایش لازم بود تا سرانجام دستگاههایی را خلق کنیم که بتوانند استانداردهای بالای ما را بعنوان استفاده کنندگان حرفه ای و مهندسین آلمانی تامین کنند و ما خوشحال و مفتخریم که هم اکنون یک پایگاه محکم در آلمان برای جستجوگران بنا نهاده ایم.
دستگاه های ما برای اهداف باستانشناسی،نظامی و صنعتی و فلزیابی استفاده می شوند این دستگاه ها میتوانند تونلها و حفره های زیر زمینی،کابلها و لوله ها،وهمچنین اشیای فلزی،سکه ها، فلزهای گرانبها مانند طلا و نقره،گنجها و عجایب و ناهنجاریهای زمین شناسی را مشخص می کنند.
یک فن آوری پژوهشی ثبت شده و خلاقانه کاملا جدید همراه با نرم افزار طراحی اختصاصی به جستجوگران ما برگ برنده قابل ملاحظه ای نسبت به تمام دستگاههای دیگر در بازار می دهد. محصولات ما با استفاده آسان ، ساخت محکم و بدون خرابی با اطمینان همیشه کار می کند.
علاوه بر قابلیتهای اصلی ما بعنوان سازنده بهترین فلزیاب تصویری سه بعدی در بازار، از مشتریانمان نیز حمایت می کنیم. این حمایت شامل مشاوره و آموزش،همچنین مشاوره آنلاین،یا حتی کمک در ماموریتهای جستجوی مشتریان، می شود.
تیم مهندسین،کارشناسان فنی،متخصصین فن آوری اطلاعات و فروشندگان ما همیشه در خدمت مشتریان برای کمک دررسیدن به اهدافشان می باشند.

عنوان محتوا
تاریخ بررسی
خلاصه محتوا
فلزیاب ترو ویدو آلمان
امتیاز
51star1star1star1star1star

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900