استدلال برای نخریدن فلزیاب ارزان:

به هیچ کس توصیه نمی کنم که یک آشکارساز ارزان بخرد. نه تنها یک فلزیاب خوب یک وسیله بسمت گذشته است، یک سرمایه گذاری است. همانطور که یک مبتدی سرگرمی فلزیابی را به عنوان سرگرمی آغاز می کند، او از کنجکاوی به فریفته شدن می رسد. از فریفته شدن، یک مبتدی به سمت جدی شدن پیش می رود، و از جدی به معتاد می رسد و هیچ راه بازگشتی نیست.

حال یک شناساگر که اشتهایش برای محل های سودآور، بیشتر ماندن در میدان و برای یافته های بهتر افزایش یافته است، یک آشکارساز ارزان به سختی موارد اخیر را فراهم می کند، و یک جستجوگر گنج باید پول بیشتری برای ارتقا به یک ماشین بهتر خرج کند. همانطور که یک گفته ی قدیمی می گوید،«یک آدم خسیس دوبار پرداخت می کند».

امروزه تکنولوژی آن چنان سریع پیش رفت می کند که هرسال تعدادی مدل جدید در بازار ظاهر می شوند. و همه ی آن ها چند ویژگی جدید دارند که به آن ها نسبت به مدل های قبلی مزیت می بخشد. فلزیاب های نسل جدید قادر هستند تا اهدافی را شناسایی کنند که توسط ماشین های نسل های قبلی قابل شناسایی نبودند. و اگر آشکارسازی از گروه اخیر بگیرید، این احتمال وجود دارد که شما سال بعد دو نسل عقب خواهید افتاد. این به این معنی است که در هر محل «تفحص شده»، حوصله ی شما سرخواهد رفت در حالی که سایرین با ماشین های پیشرفته در حال بسته بندی «اشیای خوب» هستند و این محل را به هیچ وجه «تفحص شده» نمی دانند.

اگر مطمئن نیستید که بیش از 1000 دلار در فلزیاب پیشرفته بطور متمرکز سرمایه گذاری کنید، چنین فلزیابی را از فروشنده ی محلی خود اجاره کنید، یا از یکی از دوستانتان قرض بگیرید (بهتر است اگر او هم همراه شما بیاید)، و برای چند روز آن را در محل فلزیابی امتحان کنید. بعد از اینکه روند فرآیند را حس کردید و متوجه شدید، برای شما تصمیم اینکه آیا با جدیت می خواهید این سرگرمی را دنبال کنید یا خیر راحت تر می شود.

امیدوارم که در آینده ی نزدیک، مهندسان فلزیابی طراحی کنند که بتواند به سادگی هرزمانی تکنولوژی جلو می رود به همراه با آن به روز شود. خوب می شد اگر طراحی آشکارساز بردهای الکترونیکی قابل جابجایی یا تراشه های میکروپردازنده را در جعبه کنترل قرار می دادند تا هرکسی بتواند فلزیاب خودش را در خانه تغییر دهد. و سپس یک مکتشف می تواند به استفاده از ماشینی که به آن عادت کرده است ادامه دهد؛ از این رو به نتایج بزرگ تری دست یابد.

یا با تغییر دادن یک تراشه ی میکرو، یک کاربر آشکارساز بتواند نوع فلزیابش را تغییر دهد، یا بگوییم، از یک ماشین سکه یاب به آشکارساز اکتشاف طلا! خب، قبل از اینکه چنین آشکارسازی به وجود آید، ناچاراً به روز رسانی به یک آشکارساز قابل یک عامل بزرگ باقی می ماند. به این دلیل است که باید بطور جدی وقتی در پروسه ی خرید فلزیاب قرار دارید، آن را درنظربگیرید.

و در نهایت، هیچ گاه فراموش نکنید که آن چه یک آشکارساز را کارامدتر از سایر آشکارسازها می کند، تنها توانایی آن در «شناسایی» اهداف «مشکل» زیاد نیست، بلکه فردی است که از آن ها استفاده می کند. پیش رفته ترین آَشکارسازی را که در توانتان است بخرید، «زبان» آن را به خوبی فرابگیرید، تلاش کنید، و سپس از نتایج پرثمر آن لذت ببرید.

خرید آَشکارساز خوبی داشته باشید!

دستگاه‌های فلزیاب

Call Now Button09126931900